söndag 28 mars 2010

Ut med det gamla....(del 8)


Nu gör jag mig av med sak 81-90

Måste säga att det känns fruktansvärt bra att ha hunnit göra mig av med hela nittio saker innan våran familj blir större med ett barn. Nittio saker är trotts allt väldigt mycket prylar. Under året kommer jag ju göra mig av med en hel del mer kan jag lova. Dock är det väldigt lite av det som kommer att hamna på bortskänkes då jag skall göra mig av med en av Sveriges största samlingar på material kring fenomenet James Bond.

Nedan ser ni de 10 saker som jag och fästmön gör oss av med denna vecka.

Som vanligt önskar jag 20 kr för varje sak jag skänker bort (pengar som jag sedan tänkt ge till organisationen KLIMATAUKTION) men om du inte är villig att ge mig detta så kan du säkert få dem ändå för i annat fall kommer jag ju bara skänka det vidare till Stadsmissionen eller Myrorna.

1. En grå väska, lagom stor för helgresande. (typ en rånarväska)
2. En helårgång (2008) av tidningen HEMMA BIO (11 nummer)
3. Miljö tidningen Camino (nummer 13)
4. Soundtrack med musik ur Star Wars filmerna
5. 3 st tomma och oanvända cd skivor, perfekta för att spara bilder på.
6. En häftapparat
7. Nyckelring med hjärta från filmen VALENTINES DAY
8. 3st oanvända mascaror (inplastade) L'OREAL TELESCOPIC svart
9. Grund kurs i MICROSOFT EXEL från 2003 (på svenska)
10. 2 st större tygkassar för matshopping eller ha över axeln.

Skicka mig ett meddelande på Facebook eller maila mig på ielftetimmen[at]hotmail.com om du är intresserad av någon av ovan saker.

1 kommentar:

Sabina sa...

Hej!
Finns mascarorna kvar? förstår att jag kanske är ungefär en månad sen men...