torsdag 11 februari 2010

Ut med det gamla....(del 4)


Nu är det dags för mig att göra mig av med pryl 41-50.

Hitintills har jag gett bort allting men när jag fick ett brev från Greenpeace om att de ville ha mer av mina pengar tyckte jag mig komma på en lysande ide.

För varje pryl man vill ha av mig får man skänka 10 kr till en valfri välgörenhetsorganisation. Vill man ha tre saker får man alltså skänka 30 kr. Det som eventuellt blir kvar kommer jag att skänka till stadsmissionen alternativt Myrorna.

Nedan saker skänker jag bort denna vecka:

1. Fyra pärmar
2. DVD boxen WILD LIFE DIARY (8 dvd skivor om djuren i Afrika)
3. Boken THE UNAUTHORIZED BIOGRAPHY OF FRANK SINATRA
4. DVD film: HERO WANTED
5. DVD film: MORVERN CALLER (fortfarande inplastad)
6. DVD film: LÄCKAN (fortfarande inplastad)
7. DVD film: BLÅ MÅNDAG (fortfarande inplastad)
8. CD Skiva från Remixed Records (jul låtar som är remixade)
9. 3 st STAR WARS spel till PC.
10. CD Skiva: STAR WARS THEME (Interstellar Force)

Om du ser något på bilden nedan som du vill ha så kan du kontakta mig på Facebook eller via mail: ielftetimmen[a]hotmail.com

Inga kommentarer: