måndag 1 februari 2010

Ut med det gamla....(del 3)

Nu är jag inne på mina 21-30 saker som jag skall göra mig av med.

att diskutera hemma med sambon vad man skall göra sig av med är inte helt smärtfritt. Jag kommer nämligen från ett hem där allt skulle sparas och helst gömmas i garderober eller läggas i den där förbaskade "bra att ha lådan". Jag är totalt allergiskt mot att bo så numer och tyvärr kan jag ibland gå på lite väl hårt när jag ser sambon gömma nått som vi egentligen inte vill ha eller behöver. Så som att vi bor på 55 kvadrat och plötsligt inte får plats med tvätten i tvättskåpet för där har hon gömt vårt extra täcke och flera filtar som vi inte har använt på flera år.

Sedan jag började förvandla min konsumtion till näst intill ingenting har jag dessutom drabbats av att jag vill göra mig av med sånt som jag inte använder eller som är sprillans nytt och aldrig blivit använt alls. Såna saker vill jag bli av med. Vi är två som skall bli tre och nu är det dags att göra plats för den lille. Nedan följer därför sak 21-30 som jag nu vill bli av med.

1. DVD filmen Historier man aldrig berättar (inplastad)
2. Hello Kitty börs
3. SAGAN OM RINGEN soundtrack
4. STCC officiell skjorta (aldrig använd)
5. Tempurkudde (lika bra men jag tror den är falsk)
6. Solglasögon (märket Prestige)
7. DVD film RYTTARE I BLÅTT (inplastad)
8. CD skiva: 2 unlimited "Real things)
9. CD skiva: Destination Goa 7
10. Time Magazine: Michael Jackson Special

Hör av dig på mail (ielftetimmen{at]hotmail.com) eller via Facebook om du ser nått som du vill ha!

Inga kommentarer: