söndag 24 januari 2010

Ut med det gamla....(del 2)


Om du inte läst mitt förra inlägg i nedan ämne klickar du här!

Nu är det dags för pryl 11 till 20 att lämna hemmet. Som vanligt så skänker jag gladeligen bort sakerna först till människor i Stockholmsområdet som vill ha dem mot att de möter upp mig och hämtar dem. Om ingen hör av sig på en vecka så kommer allt att skänkas till Stadsmissionen.

Denna vecka är det följande saker jag gör mig av med:

1. Keps som det står ROCKY BALBOA på (aldrig använd)
2. Ett par militärbyxor (storlek 32)
3. CD Skiva med E-Type (Made in Sweden)
4. DVD film VITA FRUN från 1962 (fortfarande inplastad)
5. CD Skiva Absolute Dance 8
6. CD Skiva Absolute Dance 4
7. CD Skiva Absolute Dance 3
8. DVD film SANNINGEN BAKOM (Felix Herngren)
9. Collage tröja STCC officiell tröja XL (Oanvänd)
10. En resväska, rymmer ca 8-10 liter. (tvådagars konferens)

Om någon i Stockholm vill ha dessa saker så går det bra att antingen maila mig på ielftetimmen[at]hotmail.com eller kontakta mig på Facebook.

Inga kommentarer: