söndag 30 november 2008

Årets bästa julklapp enligt mig!


I flera dagar har jag gått och funderat på ett inlägg om 5 julklappar som jag rekommenderar. Nått fantastiskt är ju att i år har man spått att årets julklapp kommer bli en upplevelse som alltså kan konsumeras utan att någon produkt blivit framställd. En upplevelse så som konsertbiljetter, biobiljetter och liknande.

Men överst på min egen lista hade jag faktiskt tänkt lägga en produkt. Nämligen BBC tv serie PLANET EARTH som i mitt tycke är så galet bra och vacker att man inte vill något hellre än att värna om vår natur och de djur och människor som lever på planeten.

Denna box har jag själv köpt på bluray för 600 kr (importerad från England då den inte var släppt på formatet bluray i Sverige).

Men jag hade tänkt göra denna lista om några dagar men så satt jag hemma och surfade lite i fredags och på Aftonbladets hemsida fick jag upp en popup om att jag kunde köpa två nummer av National Geografic för 70 kr och då få PLANET EARTH boxen på DVD på köpet.

Detta är ett erbjudande som jag nappade på direkt. Nu har jag ju löst en av de julklappar jag skall ge bort och jag fick den för ynka 70kr (samtidigt som jag själv får 2 nummer av en fantastisk tidning ner i brevlådan).

Jag hatar verkligen popup reklam och sånt och detta är första gången jag nappar på erbjudandet någonsin. Tror inte heller att jag kommer att nappa speciellt många fler gånger framöver men detta var ett kanonerbjudande som jag kände att jag ville slå till på och samtidigt tipsa er alla om.

Tro nu inte att jag på nått sett får betalt från Bonniers som ger ut National Geographic i Sverige. Jag tycker bara detta är ett riktigt bra erbjudande där ni kan köpa en riktigt bra julklapp till ett galet bra pris.

Ni hittar erbjudandet på denna länk


Inga kommentarer: