torsdag 4 september 2008

De vann en DVD film!


Jag ber tusen gånger om ursäkt för att det tagit så lång tid att presentera vinnarna av DVD filmen VÅRT DAGLIGA BRÖD.

Jag hade helt enkelt för mycket att göra på mitt vanliga jobb inför semestern och på semestern så kommer jag inte åt Internet (hur märkligt det än låter) och därför har jag haft möjlighet att presentera vinnarna först nu när jag åter är i fas med arbetsuppgifterna på dagtid efter semestern.

(Ni vet väl att det i stort sätt bara är vi i norden som tar långa semestrar på sommaren, de flesta andra länder tar en vecka här och där utspridda under året. I USA få man t ex bara mamma ledig max 3 månader – kan tyckas vara galet).

Det var totalt 18 personer som var med och tävlade om de 3 DVD filmerna.

Vinnarna blev:

Dick Sisfontes
Sophy Elevall
A.T. Rosengren

Grattis säger jag.

Jag kommer maila er så jag får er adress och sedan kommer filmbolaget Noble Entertainment som ställt upp med sponsring av filmerna att skicka dem till er.

Tack alla tävlande som hjälpte till så att fler personer hittar vår blogg och dessutom hittar till denna film som får en att tänka till lite.

Inga kommentarer: