måndag 16 juni 2008

Några enkla klick kan göra skillnad!


Mängden besökare på bloggen motsvarar inte på långa vägar mängden människor som får mail om att bloggen är uppdaterad.

Jag har fått flera mail från folk som tycker att det är jobbigt att klicka på länken till bloggen i mailet och att de hellre vill ha texten i mailform.

Här finns dock ett stort problem.

Utan bloggen så finns inte I ELFTE TIMMEN texterna. Utan bloggen så kan jag aldrig försöka driva på de som bestämmer. Men om ni skulle besöka min blogg varje dag så att besöksstatistiken ökar så skulle företagen i allt större grad lyssna när jag skriver till dem och påpekar deras brister.

I dagsläget har jag enbart lyckats få VD:n för STCC att svara i bloggen men om denna blogg hade haft 1000 besökare om dagen så hade vi varit i ett helt annat förhandlingsläge.

Därför ber jag er att besöka bloggen så ofta ni orkar. Det finns en anledning till att företagen annonserar på Blondinbellas blogg (med 30.000 besökare om dagen) men ger blanka fasen i vad jag skriver. Jag når helt enkelt ut till för få.

Ni läsare kan hjälpa mig genom att visa er närvaro på bloggen eftersom alla besökare hamnar i besöksstatistiken vilket jag kan påvisa för företagen när jag kontaktar dem.

Med andra ord så kan du göra en skillnad genom endast några aktiva klick på datorn, resten sköter jag.

Bloggen drivs för allas framtida välfärd, du kan hjälpa till att göra skillnad genom att besöka http://www.ielftetimmen.blogspot.com/ så ofta den uppdateras.

Sköt om dig därute!

Stephan Bäckman

Inga kommentarer: