onsdag 4 juni 2008

I elfte timmen på DVD i Storbritanien



Idag fick jag ett paket från Warner Bros kontor i England.

De är väl medvetna om mitt engagemang för filmen I ELFTE TIMMEN så nu när den i dagarna släpptes på DVD i Storbritannien så skickade de mig ett exemplar.

Som vanligt så blev jag superglad när jag kommer över nått positivt om denna film.

I England så kostar filmen 10 pund vilket motsvarar ungefär 120kr.

Filmen som kommer med en massa extra material för oss miljönördar kommer förpackad i ett fodral som är i 100% återvunnet papper. Filmens ”case” som man sätter fast filmen i på insidan är gjort av en massa som är 100% nedbrytbar.

Om ni önskar beställa filmen så finns den t ex på http://www.amazon.co.uk/. Jag vill dock nämna för er att filmen inte har svensk text. Önskar man se filmen med svensk text får man vänta tills den släpps på DVD i Sverige andra veckan i September i år.

Inga kommentarer: