fredag 18 juli 2008

Prisvärda eco T-shirts på JC

Härom veckan behövde jag köpa ett par shorts och när jag gick in på JC (jag är för gammal för den butiken jag vet) så hjälpte en trevlig anställd mig. När jag hittat vad jag ville ha frågade hon mig om jag ville ha nått mer.

Ville givetvis testa butiken och sa att jag jagar eco t shirts. Hon började genast leta (har dom provision) och till slut så hittade hon flera stycken.

Det fantastiska med dessa var att det var 50% rabatt på dem så jag behövde endast betala 125kr styck. När jag kom hem och testade dem så lovar jag er att jag är ärlig när jag säger att dessa är de skönaste t-shirts jag någonsin haft. Mjuka och härliga, kan inte riktigt beskriva det men dom är luftiga och sitter kanon helt enkelt.

Märket var Crocker och dom är svanen märkta. Jag vart verkligen helnöjd med dessa och önskar att jag hade köpt alla som fanns.

Inköpta på JC alltså och modellen hette CR-012



Inga kommentarer: