torsdag 22 maj 2008

George Clooney kör elektroniskt.


I senaste numret av modemagasinet KING OF SWEDEN är det en intervju med kvinnofavoriten George Clooney. Det har länge varit känt att han är miljöintresserad och därför var det extra kull att läsa hans svar på följande fråga:

Dina bilval verkar inte vara så extravaganta?

”Jag kör en Tango, som uteslutande går på elektricitet. Nackdelen är att den bara har ett säte, så jag blir hela tiden utskrattad. Man måste känna sig rätt säker på sexualitet när man kör den bilen. Dessutom har jag en hybridbil, och så väntar jag på att få ännu en elektronisk bil. Jag har provkört den och den är helt otrolig. Min nuvarande elektroniska bil har haft problem med batteriet, så jag hoppas att den nya är bättre”.

En skön kille med hjärtat på rätt ställe.
Se ovan för en bild på Clooney med sin bil.

Inga kommentarer: