lördag 26 april 2008

Löften för 2008


Kära miljökämpe!

2007 avrundas och 2008 skall börja.
En av de bästa sakerna jag gjorde 2007 var att starta denna grupp. Inte nog med att det är väldigt kul och tillfredsställande att få skriva och uppmana andra att leva mer miljövänligt så är det klart bästa den kommunikation som jag haft med många av er då ni skrivit tillbaka till mig. Det är helt enkelt så jäkla kul att få mail och tips från andra som är intreserade av samma sak som en själv.
Tillsammans kan alla vi som bryr oss göra en skillnad för hur vi sliter på vår planets resurser. En sak jag kommer göra 2008 är bli än mer aktiv och börja maila till folk som behöver upplysas om att vi är många som inte uppskattar vad företag och regeringar gör mot vår planet. Det kommer vara öppna mail som ni alla får ta del av och jag hoppas kunna driva påtryckningar att få till förändringar genom att upplysa om att mailen är öppna och nått ut till 360 personer.

På så sätt hoppas jag att vi kan få svar på våra frågor och även få till förändringar. 2008 har jag även lovat att lägga ner 182,5 timmar minst på miljön.

I dagsläget är jag osäker på hur detta skall gå till men det kommer tiden utvisa. Jag skulle tycka det vore jättekul om ni kunde maila mig era miljöplaner för 2008 kanske ger ni mig tips som jag kan ta till mig och sprida vidare genom gruppen.

Jag önskar er ett stort lycka till med alla era åtaganden för 2008.

Gott nytt GRÖNT år.

PS. Filmen I ELFTE TIMMEN har nu äntligen biopremiär inom mindre än 20 dagar, den 18 januari.

Stephan

Inga kommentarer: